Pages

Wednesday, November 18, 2009

~Seghiau~


Have you seen this billboard before? I passed this on my way to and fro the office. No matter how many times I have passed the billboard, it never fails to make me feel "seghiau". It's so real I feel as though I am the one who is up there. I couldn't find the right word to describe "seghiau". I don't even know if it's a real word. Anyone could help me?

3 comments:

ninie.S said...

aku 1st time nampak ingat mmg ade org kat atas tu..hahahahha.mmg tak real la kan....asik kat atas tu je tak turun2..tak takut kena panah petir ke.

mommy kam said...

aku taula menda tu x real.. tapi setiap kali aku tengok mcm dapat rasa kalau aku yg kat atas situ.. hahaha! samala macam iklan perodua ke yang ada org intai kat pintu dia.. setiap kali tgk mesti aku nak tergelak.. :)

mrsdjones said...

Kam,
Seghiau hmmm.. tatau la other words than that. Mungkin "seram sejuk" kot haha :p Not sure how to put it in English though.