Pages

Friday, September 11, 2009

iklan biskut raya

Lupa tempah biskut raya? Tarikh tempahan sudah tamat? Hehehhe.. cheesy x iklan macam nie.. Di sini saya ingin mengumumkan saya masih mempunyai stok biskut raya Elken kepada yang berminat.. Sedap ke tak? Uishhh.. mestila sedap.. with me ada 1 final box besar.. tinggal less than 20 small boxes rasanya.. according to my mom, most of the stockist dah habes stock.. Jadi mari! mari! beli dengan saya :p

Nicely packed in a box sesuai untuk dijadikan hadiah kepada mertua dan sanak saudara di hari raya.. setiap kotak ada 40 keping biskut... 20 keping perisa raspberry dan 20 keping perisa blueberry.. The biscuits pulak are packed in a small packet with 2 pisces of biscuits in each small packet.. jadi senangla nak makan x masuk angin :p

Biskut ni rasa dia ada macam butter cookies sket and dia letak oats jugak jadi sangat sedap dan berkhasiat :p saya adalah sangat susah untuk berhenti apabila mula memakannya :) seriyes.. x tipu..

Satu kotak cuma berharga RM21. Oh, produk ini adalah halal ye.. jadi jangan bimbang :p

Di bawah ini adalah gambar dia.. blur sket sebab saya amik guna camera phone aje..

Nielah rupa kotaknya...

Nie rupa kat dalam dia.. Ada satu plastik and ada small packs of 2 pcs biscuits each.. Yang sebelah tu kurma.. dah abes ye puan -puan..

Kat dalam dia ada biskut nie.. Nie comparison size dia dengan duit RM1.. Agak besar biskut ni compared to yang biasa kita tengok orang jual..

Sekian sahaja iklan untuk kali ini.. Maaf ye bahasa saya tunggang langgang. X reti nak buat iklan sebenarnya.. heheheh... Jika berminat, sila tinggalkan mesej di ruangan komen atau email saya. Sikit aje lagi nie.. cepat!! cepat!! :)

2 comments:

cdalan said...

uiks, sejak bila jadi ejen elken ko?
btw, go go!

mommy kam said...

lor.. mak aku kan stockist ;p