Pages

Monday, January 24, 2011

Review on Adam's stuff - Part 1

As I mentioned in my previous post, dah lama giler I made a promise to my friend to write a review on some of Adam's toys. Tapi asyik tangguh2 sampai semua toys ni dah masuk storeroom dah pun :) Better late than nothing! :D

Lamaze Gardenbug Wrist Rattle and Foot Finder Set and Nuby Teething Blankie Toy - Monkey 


 Adam and his wrist rattle and monkey blankie

I think Adam was a week shy of his 3 months birthday in this picture. I really love these two stuff.
This blankie helped Adam with his gripping. Masa mula2 bagi tu Adam tak pandai pegang lagi. Tapi sebab blankie ni kan nipis so sangat senang dia pegang and of course masuk mulut lah kan.. I noticed lepas ada blankie ni lah Adam started to grip better. The best part is sangat senang nak basuh! Masuk je washing machine :) So sentiasa bersih for your lil baby :)
These wrist rattle and feer finder pun sangat bes! Sebab babies kan sentiasa gerak-gerakkan kaki and tangan dia tana arah tujuan. So, bisinglah rattle tu and dia akan cari-cari. Helped me to keep Adam occupied if I had other things to do.

Owh and both of these adalah less than RM100. Harga sebenar tak ingat tapi affordable lah.. And banyak lagi brand lain di pasaran.. Yang penting boleh keep baby occupied :)

Alamak, lambat dah nak pegi meeting. To be continued.... :)

No comments: